Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed проблеми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Selespeed проблеми

    Здравейте колеги значи имам следните проблеми докато колата е студена работи идеално след като вдигне 90 градуса селеспийда започва да изключва като свети индикация при оборотите мига по точно това го прави само като е в задръстване, възможно ли е да помпата или някой колектори който не дават добър контакт но от известно време като я паркирам пред нас за 30 Мин и запаля на ново скоростната кутия стой на неутрална и не включва което може би говори за помпа

  • #2
    колеги ако нячкой е имал подобни проблеми нека да сподели, защото в понеделник колата влиза в Auto Italia за пълна диагностика и чек на selespeeda, благодаря предварително.

    Comment


    • #3
      Колеги от чека в Ауто Италия се оказа че колата е с грешното масло, защото грешката е била записана в робота поне репрограмираха скоростите и съединителя, но откриха че някакъв резистор е изгорял за 1ва степен на перките да ви питам това е релето пред акумулатора което пише ФАН 1 или блока на който седят, защото ми казаха че могат да го поръчат от Италия за 252 лв, някой да знае от каде мога да се сдобия с втора ръка или работещо ще ви бъда много благодарен ако някой сподели все пак няма да е 252 лв и да го чакам 10 дни

      Comment


      • #4
        250 лева за реле си е делаверка,не ,че имам нещо против Ауто Италия,даже сигурен съм че ще се справят прекрасно,но що не пробваш все пак и някой друг сервиз,може да ти излезне с 200 кинта по-малко ремонта.
        Фан1 е вентилатор едно,а не първа степен.
        Резисторите на вентилаторите са на пластмасата която държи и вентилаторите,намират се между двата вентилатора,единия е горе,другия по-долу,имат клеми за кабелни обувки и са закрепени с винтчета.Има ги по моргите,а нови са към 10-20 лв. бр. Поне на жтд е така,но мисля че и на жтс са същите.
        Last edited by 546; d.m.y г., 03:12.

        Comment


        • #5
          Щом са казали, че е изгорял резисторът за първата степен, защо трябва да се сменя и релето?

          Нов такъв резистор струва около 20 лв.

          А и ново реле не струва повече от 20 лв, пък ако ще златно да е.

          ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:30 ----------

          Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
          .....
          Фан1 е вентилатор едно,а не първа степен.
          .....
          С FAN1 означават релето за първа степен. Мисля, че там, където има 2 перки, те работят в паралел.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment

          Working...
          X